مشاوره و اجرای سیستم های نظارت تصویری

این شرکت با محوریت مشاوره، طراحی، راه اندازی، تامین تجهیزات، و پشتیبانی فنی سیستم‌های نظارت تصویری برای ضبط، پخش و انتقال تصویر و صدا از طریق شبکه محلی (اینترانت) و یا از راه دور (اینترنت) و همچنین ارسال و دریافت هشدار و پیام های اضطراری با قابلیت آنالیز و مدیریت تصاویر با برخورداری از انواع دوربین های آنالوگ ، تحت شبکه (IP Camera)، و AHD مبتنی بر بسترهای کابل شبکه(LAN)، کواکسیال، فیبرنوری (Fiber Optic) و بی سیم (Wireless) فعالیت می نماید .
با توجه این موضوع که امروزه سیستم های نظارت تصویری مهمترین نقش در حفظ امنیت از اماکن مختلف را دارند، ایجاد امنیت برای حراست مهم ترین هدف جهت داشتن یک سیستم نظارت تصویری با کیفیت است.این درحالیست که در صورت حصول واقعه خروج از قوانین و مقررات امنیتی، دوربین های مدار بسته بهترین و معتبرترین مدارک غیر قابل انکار جهت معرفی مجرم می باشد.
سیستم های نظارت تصویری هوشمند به منظور نمایش تصاویر واقعی و بدون تاخیر در محیط های متفاوت با سوژه های ثابت یا متحرک به کار می رود. این سیستم ها از طریق نرم افزارهای مدیریت تصاویر می تواند به صورت خودکار به شناسایی و پردازش رفتار در نواحی مشخص بپردازد.شایان ذکر است این شرکت با وجود تجربه کافی و تجهیزات فنی متناسب با نیاز مشتری، آمادگی اجرای پروژه های سیستم نظارت تصویری مشتریان را دارد .